Nowinki technologiczne

prawdziwa_gospodyni

Użytkownik

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem studentką filologii angielskiej i na następnych zajęciach z mówienia mamy speaking o nowinkach technologicznych. Chciałabym najpierw zebrać informacje i argumenty po polsku. Jak technologia, różnego rodzaju wynalazki ułatwiają Wam życie? Pozdrawiam, Klaudia.

Auelyna

Użytkownik

Nie trzeba chyba wspominać, że takie wynalazki jak telewizor, telefon komórkowych (teraz smarphon. Czyli widzisz, technologia poszła mega do przodu) albo komputer – mają wszyscy. Właśnie, komputer. Zapytaj dziadków albo rodziców jak urządzenia tego typu wyglądały kiedyś. Postęp technologiczny polega też przecież na ulepszaniu już wynalezionych sprzętów. Ja sobie nie wyobrażam życia bez telefonu komórkowego, jest potrzebny nie tylko do dostepu do internetu, ale też jeśli chcę się z kimś skontaktować, zadzwonić po pomoc czy po taksówkę. Przez telefon można też robić zakupy czy wykonywać transakcje bankowe.

DawidVin

Użytkownik

Ja myślę, że nie tylko nastolatki odczuwają ogromny postep technologiczny, ale przede wszystkim przedsiębiorcy. Ale też i odbiorcy usług. Wyobrażasz sobie robić zakupy w sklepie, w którym nie ma skanera kodów kreskowych? Ja sobie wyobrażam życie bez telewizora, ale prowadzić sklep nabijając wszystko osobno i zapamiętywać ceny – to straszne, zwłaszcza w dużych sklepach. Świat chyba zaczął doceniać osoby prowadzące własne dzialalności gospodarcze.

treyemannuel

Użytkownik

Aby zbudować sobie opinię na ten temat, spędź trochę czasu na stronie internetowej: Jantar.pl. Zobaczysz, jak wiele ułatwień przygotowano dla osób pracujących w różnych branżach. Niesamowicie ułatwioną pracę mają osoby posiadające magazyn w swojej działalności gospodarczej. Nie wyobrażam sobie nie mieć w magazynie programu sprzedażowego, myślę że w takich warunkach praca bardzo szybko przestała sprawiać mi przyjemność i satysfakcję.

Prostota

Użytkownik