Oświetlenie do biura

Qter

Użytkownik

Dzień dobry. Pilnie poszukuję odpowiedniego oświetlenia do biura. Zalezy mi na czymś eleganckim i praktycznym. Chciałem ładnie wyposażyć swoje biuro, ale brakuje mi pomysłu na oświetlenie. W sumie to też przydałby się podpowiedzi w zakresie aranżacji miejsca dla petentów, żeby ładnie ich ugościć. Każdą podpowiedź potraktuje poważnie. Bardzo proszę o porady. Pozdrawiam.

Sasiadujaca

Użytkownik

Witaj. Najlepszy byłby architekt wnętrz w tej kwestii. Nie znam się co prawda na urządzeniu biura, ale wiem, że bardzo ładnie wyglądają na przykład lampki led na biurko. Uważam, że taki kącik dla klienta mógłby zawierać wygodną kanapę, stolik kawowy i na przykład dostęp do świeżej kawy z dobrego ekspresu, a nie tam byle co. Można by też pokusić się o dostęp do drobnego poczęstunku do kawy, żeby zaprezentować się z lepszej strony. Nie mam innych wyobrażeń nad kreowaniem biura.

prawdziwa_gospodyni

Użytkownik

Hejka wszystkim. Biuro jest stosunkowo łatwo urządzić. Uważam, że znacznie trudniej jest na przykład z małą kawalerką, gdzie trzeba zmieścić wszystko. Poszperałam trochę w sieci i znalazłam fajne lampy myślę, że do biura będą pasowały jak ulał tutaj sobie sprawdź tomix.pl/55/oswietlenie+Mantra . Mnie się bardzo podobają. Mają to coś. Też jestem zdania, że można by było jakoś bardziej praktycznie zaaranżować kącik dla klienta, by czuł się swobodniej niczym w domu.

Qter

Użytkownik

Dzięki wielkie, całkiem fajne, a może coś jeszcze byście mieli do zaoferowania. Znacie jakiś fajny sklep gdzie dają ładne rabaty?

Herminka

Użytkownik