Konferencja w Warszawie

Prostota

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Krotoszyn

Wiek: 20

Hejka, muszę zajać się przygotowanie ważnej dla mojej firmy konferencji w Warszawie. Sęk w tym, że moja firma działa pod Warszawą i raczej nie orientuję się gdzie, za ile i jak uatrakcyjnić to przedsięwzięcie. Poradzicie coś?

Looola

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Ustka

Wiek: 18

Po pierwsze – nie wpadaj w panikę :) Organizację konferencji na terenie Warszawy możesz powierzyć jakiejś działajacej tu agencji eventowej. Tych akurat jest na pęczki, a odciążą Cię z każdego drobiazgu – od rezerwacji miejsca, cateringu aż po nagłośnienie i inne techniczne rzeczy. Na pewno nie musisz się martwic o lokale w stolicy – tych akurat jest ci dostatek ;)

Prostota

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Krotoszyn

Wiek: 20

Tez tak myślałam, mam za dużo innych firmowych spraw, żeby się tylko oddac organizacji konferencji.

Herminka

Użytkownik

Posty: 79

Skąd: Września

Wiek: 19

No właśnie my też zorganizowanie eventów w Warszawie powierzamy agencjom, które się w tym specjalizują. One mają swoich podwykonawców, którzy najlepiej ogarną temat. A ty masz problem z głowy.

Prostota

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Krotoszyn

Wiek: 20

O czymś jeszcze powinna pamiętać??

Sasiadujaca

Użytkownik

Posty: 51

Skąd: Chodzież

Wiek: 32

a jak kwestia prelegentów czy gości specjalnych?

Prostota

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Krotoszyn

Wiek: 20

Tu szef miał zaproponować jakiś – ale masz rację musze mu się przypomnieć, bo miałam taką listę dostać miesiąc temu, a jemu się chyba lekuchno zapomniało…

Herminka

Użytkownik

Posty: 79

Skąd: Września

Wiek: 19

No i zaproszenia :)

Prostota

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Krotoszyn

Wiek: 20

To tez mam na liscie rzeczy do załatwienia :)

Looola

Użytkownik

Posty: 68

Skąd: Ustka

Wiek: 18

Noclegi dla gości?

Prostota

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Krotoszyn

Wiek: 20

raczej nie przewidujemy – konferencja jest jednodniowa, a nasi goście sa albo z Wawy albo z okolic.
ODPOWIEDZ
Copyright 2015